lördag 11 juli 2009

Egna motivstämplar


Jag älskar att rita och jag älskar att scrappa. Roligast tycker jag är att använda motiv som jag själv ritat, till kort och annat. Därför ska jag göra ett gäng egna stämplar. För att kunna göra detta var jag tvungen att beställa ett antal exemplar och för att ha råd med det kommer jag ha lite försäljning. Vilket jag tror kommer bli populärt eftersom många har efterfrågat fler stämplar med mina egna motiv (jag har ju redan ritat några åt Tingtura Design och Forma Hantverk).
Den här påskflickan kommer vara med, samt en del andra "gamla" motiv och en del nya.

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt tjejen! Tror att de kommer bli populära! Hoppas, hoppas att Batman & Robin kommer med... :-D

    SvaraRadera
  2. Du kan ju alltid göra ett superhjältepar som INTE är Batman & Robin utan en egen kreation. :P Hihi, den var himla läcker den teckningen i alla fall. :) Nu väntar vi bara på några sneak peaks. ;)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du ska börja göra egna stämplar! Gillar dina motiv väldigt mycket så! :)
    Ska bli kul att se vilka det som du har gjort nu!

    SvaraRadera
  4. Vá kul!! Känner redan att jag behöver fler stämplar...förstår inte att jag klarat mej så länge utan en sån kanin-tjej =)
    Startar genast en ny sparbössa!!!!

    Må så gott i sommar =)

    Kram, Monica

    SvaraRadera